.:: RINDU ku pada mu MUANNAS tidak pernah terpadam ::.

Assalamualaikum w.b.t


Sekian lama aku memerhati gerak geri mu,
Setiap tutur kata mu,
Setiap dakwat hitam pena mu,
Setiap senyuman sopan mu,
Setiap lirikan mata mu,

Wahai Muannas,
Jika ku dapat ku miliki dalam SAH
Ia adalah anugerah ALLAH yang tidak ternilai
Tapi sekarang belum masanya
Aku masih mencari REZEKI untuk mu,
Aku masih kerja binaan untuk mu,
Aku masih memperhalusi Hati dan Minda ku pada ALLAH
Aku masih membuang nafsu syaitan ku

Wahai Muannas,
Jika karangan ini sampai pada mu,
Demi ALLAH yang MAHA PENGASIH,
RINDU ku pada mu masih tidak terpadam,

Ditujukan khas kepada MUANNAS KU 







Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment