~My Dream~

Assalamualaikum w.b.t

Bila bercakap tentang impian, semua orang ada impian termasuk aku, sudah 2 hari aku meletakkan diri aku sebagai orang yang berimpian besar, aku mahu pergi bercuti di Paris dengan orang tersayang, Paris is the first place i want to go for honeymoon, there, i want make some romantic move for my love and i want to say this:

"Sayang, bersaksikan Eiffel Tower ini, cinta Abg hanya pada mu sahaja, dan bersaksikan bunga ros merah sebagai tanda cinta abg pada sayang masih mekar lagi dihati abg"

pergh..kalaulah aku dapat kata ni pada orang tersayang, eheh..berangan-angan jer..Then, Impian aku yang aku sangat2 adalah mati ketika sujud dihadapan Ka'abah,





Impian ini sudah lama aku pendam, sejak aku berubah diriku dari buruk hingga ke yang molek, Impian ini aku tanamkan dalam diri aku, aku sudah nekad, Bagi aku inilah impian aku paling besar yang pernah aku nekad

Tapi tidak baik untuk kita mengimpikan kematian, tapi aku berharap jika ALLAH s.w.t ingin menari nyawa aku, biarlah ketika aku bersujud dihadapan Ka'abah ataupun ketika bersujud.

Sorry post kali ini sedih, sebab aku baru sahaja teringat kisah ketika aku masih dalam kejahilan.

tq
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment