Aku sedang interview Coach Boateng

Ini adalah satu lagi anjakan yang aku telah terima secara tidak langsung dari sifu aku, Sifu Amierul Hisham yang banyak membuka peluang dalam dunia media. Dari aku seorang wartawan biasa, yang menulis di blog TRW MEDIA kini aku langkah setapak kehadapan untuk mengambil pengalaman dalam dunia penyiaran. Aku banyak juga belajar tentang kamera, bukan senang nak pegang kamera, kena ada seni nya, bagaimana jika mengambil shoot untuk interview, close, zoom in, zoom out, dan macam2 lagi. Suara antonasi bila buat "Stand upper" juga satu seni yang aku sedang belajar, 

Ya ALLAH inilah pengalaman aku dalam cuti sebulan sebelum bermula semester akhir aku, insyALLAH, selama sebulan akan ku habiskan mencari pengalaman untuk masa depan aku, 



Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment