Aku, BEN ASHARI & FATIN LIYANA

Assalamualaikum wbt and Good Evening blako

Hari ini aku nak type panjang sket nak lepas gere (geram) ko Mamat Nerd yang mengoya a.k.a poyo as Manager Branch kat company sepupu aku. hehehe

Hari ini aku sangat aktif menulis dari kul 3 pagi tadi hingga sekarang semata-mata kerana BEN ASHARI dan FATIN LIYANA.

Siapa tak kenal mereka berdua, ffuhh orang ternama dan low profile. Setakat ini aku pernah jumpa BEN ASHARI je dan FL insyallah ada jodoh dapat khawin dengan dia, ahaks.

Blog aku based pada INSPIRASI blog mereka berdua. Semalam aku cuba simplekan blog aku dengan tidak banyak benda dalam blog aku cukuplah sekadar link2 utama serta blog2 terhebat dan rakan. Ini pengaruh dari blog FATIN LIYANA kerana bagi aku blog FL agak simple menyimplekan, senang dibaca dan link yg dibuatnya adalah link2 utama. 

Kenapa BEN ASHARI? aku bukan gay tau even aku minat ngan body dia, hahaha.. BEN ASHARI pernah nasihat aku, jangan guna ayat yang tinggi, guna bahasa harian, guna gaya santai maka blognya menjadi inspirasi gaya penulisan aku. 

Ini BEN ASHARI hahahahahaha BEN NYAH
Sorry ABG BEN, Che Wan suka suki je nih


Ini Fatin Liyana, aku amik gambar seksi sket, hahahaha


Aku bersama BEN ASHARI di KBMALL


Ini Link BLOG MEREKA:



Tq Sifu berdua, Insyallah, nnt ada event bloggers jangan lupa jemput ambo =)


Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 Suko Qechek :

  1. hahaha parok demo, demo ni main angin nih hehehehehe..kawe hok cute tuhla, abg ben hok katang macam the rock ekekeke

    ReplyDelete
  2. Simple dan menarik... selamat berkenalan... klate ugop ko? Area mana?

    ReplyDelete
  3. alah ko Kubang Kerian, nok jupo kosi ilmu meh bertemu di TESCO, hehehe jd promoter keda sepupu monaliza mastura, demo alah mno terr??

    ReplyDelete