~Selamat Hari Lahir ALIA TOMEY~


Assalamualaikum, W.B.T

Hari ini hari jadi anak sedara aku, tengoklah gambarnya , cutekan?macam ayah ngah dia kan?hehehe..Nama dia Wan Aishah Alia Wan Zul Haikal Hafiz, Hehe nama ayahnya lagi panjang tau...Lahir pada waktu petang pada 27 September 2009, 2bulan selepas ari jadi ayah nya 27 Julai ,

Aku xpanggil alia, nama manja yang aku panggil dia semek, toya, mek esah dan mek ya..hehehe..ini aku sahaja leh panggil, orang lain xleh panggil sebab aku ayah ngah dia..hehehe

Tapi kitorang sambut awal sebab sama hari jadi ngan ayah aku 16 september, hehe so dibawah ini gambar2 sambutan hari lahir alia :












~~Love you ALIA from Pak Ngah & ****~~
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment