.:: ALLAH maha kaya ::.

Assalamualaikum w.b.t

Hari ini memberi impak yang besar pada sy, maklumlah, kena jadi mc hari ini, mc untuk COP (carrier opportunity program) Tapi yang buat saya bersyukur sebab ALLAH telah memberikan sy jalan yang betul untuk membina masa depan yang cerah melalui AVAIL.

Dalam COP tadi, saya rasa saya diri saya banyak membuang masa dengan benda yang tidak penting, sudah sampai masa saya berusaha, jika saya masih ditokok lama, saya tidak akan berjaya dalam hidup, Semoga impian saya terlaksana before AVAIL recognition! n before saya grad, sy mahu jadi diri yang lain bukan diri sy yang dulu2.

Selepas COP sy balik ke UniSZA, sy terjumpa pakcik bangla, pakcik ini sy dah lama perati, sebab hostel sy tepi jalan, so nampak pakcik ni pagi2 jalan, cuma yang kesiannya, kaki pakcik ni sakit, xleh gerak banyak, buat hati sy tersentuh dan menangis, dia sanggup berjalan terhincut2, dalam 1km dari tempat tinggal sementara dia ke tempat pembinaan, sy tumpangkan dia hingga ke rumah dia, dia ajak sy masuk, sy kata xpelah sbab sy mahu balik sebab dah dekat maghrib, pastuh sy terfikir, jika pakcik ni berusaha berjalan 2km pergi dan balik, angkat barang2 binaan, kenapa sy yang ada kereta tidak boleh berniaga, dan ALLAH telah temukan sy dengan pakcik bangla untuk sy berfikir, alhamdulilah. semoga pakcik bangla itu tadi sihat dn pulang dengan selamat ke bangladesh.

Dan sy bertemu klien tadi kat kedai makan, alhamdulilah, sudah lama terpendam akhirnya terbuka juga rahsia besar klien saya, dia tidak datang haid selama 8tahun, sy dah bagi sample, insyallah, 2 3 hari lagi saya akan follow up, nak makan pulak, semoga anda semua berfikir tentang masa depan bukan masa skrg

nak berbisnes boleh menghubungi sy! AVAIL no1!
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment