.:: Kenangan EPEP ::.

Assalamualaikum w.b.t

Aku terasa rindu kepada group dulu, hehehe, yerlah berjaya ke peringkat FINAL, tapi xdpt num 1, xde masalah, yg penting keseronokan orang berbahasa inggeris, sampaikan yang ku tidak sangka boleh berlakon cerita entah tak ingat tajuk nye, tapi aku masih merindui mereka, sebab mereka tempat aku lepaskan semua sedih, sebab mereka suka buat lawak, terutama si wan suka sakat aisyah, aku pk mereka nih ada apa2 ke, asyik2 gaduh jer, tapi orang kata, klu dah gaduh selalu, mmg kekal, hehe,



Tapi part yg paling sedih, CT dah meninggalkan UNISZA, sambung belajar ke JORDAN, semapt juga aku marah dia aritu masa dia contact kat FACEBOOK, yerla pergi tanpa gtau kite, sebab kitorg rapat, hurmm banyak kenangan, semoga program EPEP kini dikenali sebagai EEP menjadi lebih HAVOC insyALLAH














Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment