HappY Mother's Day

Assalamualaikum wbt

Selamat Hari Ibu kepada semua KAUM ibu didunia..........

Aku ingin mengucapkan selamat hari ibu kepada mama ku, Sarifah Muhammad diatas mealhirkan aku serta adik beradik ku dan juga menjaga aku selama 25 tahun hehehehe (bermakna umur ku) dan aku juga tidak lupa masakan2 yang mama aku wat (paling best ayam goreng) aku xtahu kenapa aku suka ayam goreng mak aku wat hehehe....mak aku seorang garang dan memang disekolah dia memegang jawatan cikgu displin dan mak aku terkenal dengan gelang besar sebab hempuk bebudak bermasalah hehehee




Mak aku asal dari kampung lundang dah sudah ketiadaan kedua ibubapanya (atok n nenek aku)....mak aku anak kedua daripada 6 adik beradik dan berkhawin dengan Wan Zukiman (ayah aku)...cuma aku puji sikap mak aku..dia banyak bersabar dengan karenah orang (isu2 xleh digtau) hehehe

Mak aku bukanlah hebat di mata orang seperti Siti Nurhaliza, Rosmah Mansur mahupun Oprah tapi dia hebat dimata anak-anaknya...

Aku dedikasikan lagu yang aku cipta untuk mama aku:


Happy Mother's Day
Happy Mother's Day
Happy Mother's Day
Happy Mother's Day

We always love you
Our success is for you
We always pray for you
May ALLAH bless you

Happy Mother's Day
Happy Mother's Day
Happy Mother's Day
Happy Mother's Day



Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment