Cerita Irfan Makki dan Maher Zain "I Believe"

Assalamualaikum wbt




Arini aku dapat video muzik dari feat Irfan Makki Maher Zain, tajuk lagu I Believe,

Maybe semua orang dah dengar tapi aku suka dengan video dia, klu diberi rating 0-10, aku bagi 11 sebab inilah video paling best aku tgk, paling best dari segi shoot, Ia sesuai dengan tajuk dan bila tgk video hati aku tenang =D

Suara Irfan Makki lebih kurang dengan Frankie J, namun suara Irfan Makki lembut sedikit dari Frankie J. Maher Zain adalah ikon kepada dunia muzik islam selepas Yussof islam (Cat Steven)

Moga Irfan Makki boleh menjadi ikon lebih dari Maher Zain..

** SUara IrfAn Makki sedap gila!!!!tambah plak ngan maher zain!!..now "I Believe" is one my best song =D
waallaaa!!



Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment