GAZA + ISRAEL: DAMAI Tapi...................

Persetujuan untuk Gencatan Senjata telah dicapai antara Yahudi Zionis Laknatullah & Tentera Al-Qassam yang dirahmati Allah... 

Antara syarat gencatan senjata ialah: Israel akan menghentikan semua serangan udara, darat dan laut.

Kerajaan Mesir Pimpinan Dr. Muhammad Mursi yang digeruni Yahudi Zionis Laknatullah menjadi Penjamin bagi persetujuan ini.

Diharap Dr. Muhammad Mursi selaku Presiden baru Mesir yang digeruni Yahudi Laknatullah tidak akan berlembut dengan Yahudi Laknatullah sekiranya pihak Yahudi Laknatullah melanggar perjanjian Gencatan Senjata yang telah dipersetujui.

Allahu Akhbar, Allahu Akhbar, Allahu Akhbar...!!!




Satu berita gembira buat semua, persetujuan gencatan senjata telah dicapai oleh kedua-dua pihak namun inilah taktik ISRAEL untuk melenyapkan rasa marah rakyat ISLAM kerana sampai ke sudah dari tahun 2009 sehingga sekarang, mereka asyik menyerang ISLAM tanpa sebab.

Dan Aku yakin, Serangan ini akan kembali setelah mereka memberi "dos" (iaitu khayalan dunia) kepada umat islam dan serang kembali. Inilah taktik yang aku nampak sekian lama!!



Pray for GAZA---JAHANAM ISRAEL





Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 Suko Qechek :

  1. nice background. thx sbb singgah ke laman santai leeza.
    salam perkenalan.

    ReplyDelete