Review Adam Dan Hawa 51

Assalamualaikum wbt

Ha arini aku nak review episode ADAM dan HAWA episode latest 51. Sebenarnya cerita nih masuk astro 2minggu baru aku tengok dan sejak itu aku download tgk dari awal hingga akhir, part yang aku paling suka sepanjang 51 episode time ADAM MUKHRIZ cuba dapatkan balik AIN HAWANI dan part AIN HAWANI mengamuk macam kena sampuk hantu.

Episode 51 merupakan episode buat aku tersenyum sepanjang tengok cerita ini dan yang buatkan aku happy bila ain hawani dapat terima adam mukhriz. Ayat atau punch line untuk episode ini adalah " Isteri AM yang tak cantik" 

Episode ini melihatkan kejatuhan saham Johan dan johan bakal mempermainkan perasaan Azie. Dan aku yakin pada satu episode nanti Johan bakal bergabung dengan Anzalna a.k.a Dee untuk hancurkan hubungan AM dan AIN (ini cliche cerita melayu, klu betul hurrayyyy) hahahaha

Episode Ain ke Australia hingga 8tahun adalah satu tidak kelogikkan namun ia adalah skrip dan pengarah akan suh buat je, ekekeke (inilah part paling meleret kot)

Ok kembali pd Episode 51, Azie mula bahagia namun tidak tahu Johan masih sayangkan ain, jalan cerita sama je dengan cerita cinta melayu lain (well drama melayu memang sinonim ngan cinta) tapi part ain dan am itulah kemuncak episode 51. 

So the best scene jatuh ke episode 51 dan punch line utk adam dan hawa setakat ini adalah " Isteri Am yang tak cantik"

See Ya--esok episode 52

ni link episode 51 Adam dan Hawa 51

Nadiya Nissa dan Aaron Aziz



Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment