.:: Dosa ku menggunung TINGGI ::.

Assalamualaikum w.b.t

Kejutan, Dah kenal beberapa tahun dah, Ya ALLAH, ku memohon pada MU, jika ujian ini adalah untuk tujuan menghapus DOSA ku, aku akan lalui nya Ya ALLAH,

Ya ALLAH, hari semalam adalah hari yang paling tidak baik bagiku, tapi aku tahu itulah susunan atur mu yang terbaik untuk aku, Ya ALLAH, tabahkanlah hati ku ini,




Tuhan dulu pernah aku menagih simpati

Kepada manusia yang alpa jua buta
Lalu terheretlah aku dilorong gelisah
Luka hati yang berdarah kini jadi parah



Semalam sudah sampai kepenghujungnya
Kisah seribu duka ku harap sudah berlalu
Tak ingin lagi kuulangi kembali
Gerak dosa yang menhiris hati



Tuhan dosa itu menggunung
Tapi rahmat-Mu melangit luas
Harga selautan syukurku
Hanyalah setitis nikmat-Mu di bumi



Tuhan walau taubat sering kumungkir
Namun pengampunan-Mu tak pernah bertepi
Bila selangkah kurapat pada-Mu
Seribu langkah Kau rapat padaku
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment