.:: Aku dan Exam ::.

Assalamualaikum w.b.t


Aku baru berkesempatan untuk menulis post, sibuk sangat2 minggu ini, susah rasanya di dalam hati ini bila mengenang tentang exam, test, quiz dan assignment, Aku ada kenangan pada waktu dulu, bila malam exam, aku mesti study gila2, esok jawab pergh, macam budak geliga otaknya, tapi apa bila result keluar, apa yang buat aku terkenang adalah aku menjadi mangsa marah seseorang, hehehe, mula2 tidak tahan tetapi lama2 dah biasa, masa tuh aku hanya mendengar sahaja, kadang2 marah balik tapi bila fikir itu saja cara si dia nak lepaskan geram aku terima je, aku senyapkan diri, itulah kenangan dulu , memang kena gtu sokmo2, hu2, skrg ada juga dalam hati sahaja................nak pi siap kan projek Madam Mahani, buat story board, tgh edit video.......daaaaaaaaaaaaaaaaa, moga dapat imbas kenangan tersebut dalam tidur nanti, huk2

masa dulu ginilah aku hahahaha

masa dulu, lepas exam n boleh result
macam ini lah muka ku kena mrah
hahaha

Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment