:: mACAM MANA ye ::

Assalamualaikum w.b.t

Hari ini tersangat geram dekat orang dalam kelas, banyak hipokrit sungguh2, terasa hati sangat2, tambah2 orang yang pernah rapat dengan kita, tapi sabar jelah jalan penyelesaiannya, klu ikutkan hati memang bergaduh besar,

Hurmm

Cuma satu cerita adalah, dulu ada juga wat sombong sebab nak mengajar apa itu hormat pada orang dan juga menghargai orang tapi bila dah lembut, dia pulak jadi sebaliknya, xfaham macam mana lagi nak selesai, cam semalam, aku juga tempat dilepas marahnya, padahal itu bukan perbuatan aku pun, tapi sebab hormat kita diamkan diri, malas nak cari gaduh2,

Bila ada orang cakap teguran aku sebagai tuduhan aku senyap, tapi aku sedihla, dalam hati siapa yang tahu, dan terubat skit bila dia meminta maaf,

entah apa aku cakap nih, mood sedih!!!!!!!!!!

nak jadi hipokritlah!!!!!!!
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment