::Syukur::

Assalamualaikum wbt

Semalam aku rs bersyukur kerana apa yang aku inginkan selama ini telah kembali, alhamdulilah, dekat 2 tahun aku kehilangan dia, setelah aku beranikan untuk ckp ngan dia n malam semalam aku sms dia, bnyk juga kami berbual kenangan lalu la menjadi topik utama, tapi apa yang pasti kami sudah melupakan semua masalah dan punca masalah kami menjadi jauh disebabkan oleh orang2 yang suka "bualan"......itulah kehebatan Allah, dia telah kembalikan "kehilangan" Ku, si Y ini adalah teman baik aku dan dulu kami mmg rapat dan kini insyallah dengan berkat dn redha Allah untuk hubungan kami, ia akan berkekalan sehingga ke syurga,

Coretan khas untuk siY:

Setiap detik datang dan pergi
2 tahun terus Ku menanti
Semalam menjadi saksi
Kini kita sudah kembali

Allah tidak pernah menzalimi kita
Alhamdulilah ucapan pertama
Allahuakhbar tanda kemenangan kita
Semoga persahabatan kita kekal hingga ke syurga

Aku seru keprcayaan mu
Insyallah aku Aku juga begitu
Aku dan mu adalah satu
Dalam perjuangan ukhuwah yg satu
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment