Ujian dtg bkn sia-sia

Assalamualaikum

First time guna iPhone type blog hehe, tapi apa yang pasti entri ini adalah untuk memberitahu tentang ujian Allah yang telah menimpa kita, arini banyak uji kesabaran aku dan blogla tempat aku luah tpi entri tadi aku delete sebab aku xmau la nak wat benda yang pelik tuh n arini betul2 uji aku punya kawalan marah allahamdulilah, marah aku Tu tidak keluar hanya aku mampu keluar pd Allah sj tadi ketika berwuduk dan bersujud, tapi yang buat aku hepi adalah bila tadi berjumpa dengan dowline aku, mereka selalu wat aku ketawa, rs Mcm adik beradik dah, sama juga dgn Anas, masturina td ms aku tgh xde mood , mereka bnyk bntu aku, yg paling best bila aku tgk ada kawan aku yg aku rs xberapa rapt tpi dah ada niat berubah , baguslah berubah untuk kebaikan tapi ada juga kawan aku yg aku kenal sgt xberubah, tpi Ku sentiasa doakan die berubah dan dirahmati oleh Allah, k lah nak tdo esok ada program jutawan kat YPk kul7.30 pagi kena bertolak dah bye2
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment