:: Life need a sacrifice ::

Assalamualaikum wbt


Hidup memerlukan pengorbanan...tidak ada satu pun yang lebih berhak melainkan pengorbanan kita terhadap orang-orang yang penting dalam hidup kita...Dulu aku mempunyai seorang insan yang aku cukup2 rapat....namun kerana silap faham sedikit sahaja...dari minggu lepas sampai ke hari ini aku masih lagi tidak bertegur...tapi aku sudah buat satu pengorbanan...aku korbankan kenangan aku bersamanya selama 3 tahun untuk melihat dia happy dan bahagia..untuk aku lihat dia sentiasa ceria namun aku juga mendoakan agar dia berubah..berubah dalam sikapnya.....aku xmampu jalankan kewajipan aku sebagai abg kepada adiknya....

insyALLAH moga dia happy...................................................................................................
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment