:: Sampai mana kita.... ::

Assalamualaikum w.b.t

Selamat Pagi semua....

Hmm....hari ini bangun kelewatan arini..huhuu...tapi apa yang pasti semalam menjadi sejarah sudah...agak menyakitkan hati aku...tapi aku bersabar jela...nak kongsi tarak guna sebab bukan boleh baiki keadaan..cuma 2hari ini aku terlalu emosi sket..biasalah..mana x emosinya klu benda yang kita dah xnak ingat tiba2 ada je minah2 n mama2t nih buat hal....kita pun naik minyakla..tapi aku luahkan lam FB n BLOG n also my special diary..hahaha..

Alhamdulilah...got a message just now..sahabat menceritakan klu kita emosi sampai ke mana kita nak pergi..nasihatkan aku cuba kawal perasaan ssakit hati, marah, sedih tu...ALLAH tengah uji kamu..huhu2..betul juga...orang yang bersabar selalu untung cuma masa sahaja menentukan...

Aku setuju dengan mesej sahabat aku...moga2 hari2 aku mendatang dicucuri rahmatNYA dan memberi ketenangan dan menjauhkan aku dari minah2 n mamat2 itu......................................................................................
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment