:: Pre Closing n SMLM ::

Assalamualaikum wbt.

Tajuk har ini adalah seperti diatas...hahahaha

Mula2 nak cerita sal pre-closing lu...aku di lantik sebgai koordinator bersama Sir Taufik..untuk EEP Closing ceremony ...dan juga teknikal sebab aku mmg suka wat benda2 gni..hahaha..tpai mmg penat gakla..sebab banyak kerja....dan aku mmg suka wat program...huhu..malam ni kul 8.00...aku kena g awal sket..sebab nak setel barang....hehehe...tapi nak tinggal gak se benda kat blog..

Pasal semalam aku ada buat diskusi untuk kempen esok sebab aku bahagian design n wat video n everything cuma aku terkilan jugaklah sebab aku tidak diendahkan...dan mula2 aku tunjuk la berminat nak dengar apa yang mereka2 diskus tapi makin lama makin pelik..aku dah jadi rasa kebodohan terlampau...tapi aku senyap je sebab mereka2 setahu aku dah dua hari senyap semasa kuliah jadi aku malas nak kacau tapi mereka2 itu dengan orang lain ok je dan xok...tapi aku tahan jelah........hu2..panas2222xxxxx....tapi aku teruskan kerja "xpenting" aku..reka sajak, signboard n macam2 lagi .....sapa xmarah...sapa xsakit hati klu tanya orang lain macam tu jugak....tapi aku ada jugak tanya apa salah aku..tidak dibalas mesejnya..sebab aku takut ada da buat silap....tapi xdijawab...hurmmmm susah jugak kan....

nak merasa happy sama ngan big family aku
cam gambar kat atas nih =(
Dan satu lagi situasi nya macam perumpaan ini "nak g rumah orang kena bagi salam dan masuk pintu depan" tapi mereka2 ini masuk pintu belakang dan tidak memberi salam...Aku masa dah marah terasa pada mereka2 yg lain dan mereka2 ini masuk gtu pulak..aku pe lagi..meletup dalaman aku..hahaha maknnya aku cakap2 lebih kurang je...dan sampai ke saat ini mereka ingat aku tension sebab kerja n benda remeh-temeh tapi mereka2 tidak tanya pun dan mereka2 ini agak rapat ngan aku...biasalah manusia..dan mereka2 serang aku..ish2...tapi xpelah..sahabat aku gtau aku ikhlaskan ati....aku kata ok....n tapi sapa tak kecewa klu orang salahkan kita benda2 yg kita tak wat n kawan rapat kita lak tu...malas pk.....................

Aku juga gtau diri aku..biarlah orang lain nak kata apa yang pasti aku tahu apa yang berlaku..

aku nak pi dulu ke RYAZ skarang...bye2!!!!!!!!!
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 Suko Qechek :