cerita senja....

Assalamualaikum wbt

Dalam hati ini memang ada taman...ahaks

Aku arini agk letih skit sebab berpuasa,...tapi xpelah seronok selepas kena kacau semalam...aku terus bangun n wat kerja...setelkan merit tapi arini disebabkan pegawai tiada..maka tertangguh lagi..kena tunggu esok...dan lam tengah hari tadi aku berlatih menjadi MC...arini rabu ni aku ada function...pelajar biotechnology jemput aku...(^_^) so berlatihla...tapi aku berlatih tiga bahasa arini..spanish, mandarin dan hindi...berlatih kat mn? google translate la..im technology manla..hahahah



Cuma cerita senja ni...aku suka tgk langit waktu kul 6-7 mmg suka sangat2..sebab wat jiwa aku tenang....Dalam cerita senja dapatla satu mesej tentang seseorang...hu2...yerla kawan kita nk bercerita..kita dengarla...huhu2...dia dilamar oleh seseorang lelaki semalam...kire romantik gaklah lelaki tuh..lelaki itu seriuslah bagi aku sebab dia ajak family kawan aku pergi makan dan lamar depan family kawan aku...wah2....aku seronokla...yerla kawan nak khawin kan...aku wish her the best ngan lelaki yang merupakan ex die tapi couple balik selepas 3tahun berpisah...jodohlah kan...inilah cerita senjaku...orang selalu happy..aku??? ntahla belalang...hahahaha....





semoga orang yang sedang hangat bercinta...khawin2 la cepat...nnt kene kebas di ular(perempuan) dan buaya (lelaki) hahaha peace no war (^_^)



Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment