:: dI pEtAng HarIII ::

Assalamualaikum wbt

Semua budak sem dah balik da....tinggallah aku dan beberapa kerat kat blok "berhantu" ini hahaha...cuma arini rasa petang yang amat indah dan ia membuatkan aku kerinduan kepada seseorang..huish...




Yup aku rindukan dia namun itulah dinamakan kasih sayang seorang sahabat...walaupun arwah sudah pergi dan bulan 6 ini akan masuk setahun...tapi kenangan aku bersamanya tetap dihati aku. Aku juga sangat merindui telatahnya...dan apa yang aku xbleh lupa adalah bila ia satukan hati aku dengan seseorang...itulah kenangan terindah buat aku...dan sekarang dia telah tiada...semuanya kerana kekuasaan ALLAH swt..DIA lebih menyayangi arwah dari aku.....

Aku dah lama ingin luahkan padanya:

""Ji, aku teringat kat mu...aku sudah tidak ada siapa untuk aku bergurau bodoh...=) aku banyak benda nak kongsi ngan mu....banyak sangat...sedih, gembira aku semuanyalah..tapi aku hanya mampu tengok gambar mu sahaja ji..........Ji semoga kamu tenang disana....""


Ya ALLAH, sampaikan rinduku pada semua yang aku rindukan pada petang ini..semoga mereka2 semua bahagia disana dan sentiasa dibawah keredhaan mu.... =D

p/s: Miss sangat kenangan dekat Stadium Runtuh..hehe main bowling..kenangan terindah hari itu dan juga bulan 3 tahun lepas...aku pergi rumah *************************************




Bye2

=D





Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment