Dugaan itu indah

Assalamualaikum wbt

Aku bru dapat msg dri Sahabat aku pagi ni, dia ckp mak dia sakit tenat, aku tahu itu bukan sakit biasa tpi buatan org,

Aku rs sedih dan marah pd org yg dengki ngan keluarganya..dia dahla sedang belajar n nak jaga suami dia..hidup dia suram..tapi aku bangga dengannya..td dia cakap dugaan ini adalah indah sebab dpt Tgk semua famili berkumpul..itulah yg diungkapkan pd aku..aku nk mengalir air mata rs..

Sahabat aku ni dri zaman diploma lagi..kami agak rapat..cuma lepas dia khawin aku kurangkan,

Waktu skrg aku cuma mampu berdoa pd Sahabat aku..moga dia , suami dan keluarganya dpt bersabar dan tabah hadapi dugaan org

Moga org yg hasad dengki ngan Sahabat aku dpt balasan setimpal oleh Allah di akhirat nnt

(~~_)
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment