Kami dah boleh khawin!!

Assalamualaikum wbt

Arini sudah tamat kursus pra perkhawinan anjuran seketeriat rakan muda ipt Unisza , selama 2 hari duk dalam air cond,

Mula2 mmg xnak masuk tpi xtau knapa kawan aku aisyah suruh masuk, katanya, pahni bila abis degree susah lak nak cari masa,

Maka, jantan2 keparat (istilah dri ustaz) haha masuklah..hari pertama kursus, aku bangun lewat, hehehe sebab todi lewat..sampai lam kul8.45 dan masa tu sesi pertama dah nak abis..yang buat aku terkejut adalah jantan2 sket je, lebih kurang 20 orang termasuk aku n kawan2 aku, n perempuan 120 orang,

Kan bagus kan? Tpi dalam hari pertama banyak juga aku belajar..seperti hal2 jadi suami tebaik..dan aku teringat satu kata2 dri tuan haji pada sesi kedua, "zaman bercinta adalah zaman hipokrit" bagi aku, aku skong, bkn senang nak cri pasangan yg betul2 jujur..

Pastuh hari kedua disambung dgn hal2 undang2 dan cerai tpi parti paling best hal hubungan kelamin..ustaz ni mmg kelakar..kiasan dia jelas dan padat.. Hahaha i like and aku recordkannya!!

Ini gambar aku ngan kawan2 aku, FAZREE, ANAS, ATEH, ECAH, NADHIRAH, WAN dan ZAKIAH!!


Alhamdulilah, kami dah leh khawin hahahah

Bye
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 Suko Qechek :