Kisah KAMI!!

Assalamualaikum wbt

Aku bru sampai di Terengganu semalam..kenangan yg indah bila bersama yg tersayang..tidak ada lagi yg boleh aku katakan selain alhamdulilah..bukan senang nak aku bawa balik insan tersayang ke halaman rumah Ku.

Famili aku sangat setuju dan happy dgn insan tersayang ini..tidak ada halangan dalam hubungan kami..huhuhu

Inilah impian aku selama ini, aku ingin kenalkan insan tersayang ini pd famili aku supaya mereka tahu dgn siapa aku selalu bersama

Alhamdulilah ya Allah, aku rs happy sebab 1hari yg amat memberi makna pd aku..aku sentiasa Tgk video2 aku amik..kenangan indah..yg paling best berkumpul di dalam rumah..sebab insan tersayang tidur di rumah Ku..

Hari pertama bertolak , memberi seribu makna, mana xnya, happy sebab leh bawa balik insan tersayang..TP awal2 kena marah sebab lewat..biasalah lelakikan bangun lewat! Hahahaha

Kami sampai dalam kul4.30 dan dijamukan dgn lompat tikam, best hand made by my mom..semua teruja sebab best!! Hehehe

N then, bertolak ke parkson, utk beli brg2 n pd waktu malam, PASAR WAKAF CHE YEH!! Best gila sebab dpt g sama2 siap aku tlg pilih untuk insan tersayang ini...

N then mmg kenangan best!! Mak aku pun happy sebab merasai kehadiran anak perempuan kan..hahaha!!

Apa2pun aku xleh citer panjang sebab insan tersayang dah pesan...jadi aku happy n happy..insyallah , nnt lepas exam nak buat lagi... :)

P/S: insan tersayang tuh leh merujuk pd apa benda yg korang rs!! Huhuhu

Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment