Ada apa dengan 5/1/2012

Assalamualaikum wbt

Hari ini aku telah berjaya menghasilkan satu motto yang diilhamkan oleh entertainer yang aku minat, Dwayne The Rock Johnson, or The Rock, Boot to Asses, tapi aku tukar kpd Boot to Access, bagi aku perkataan ini adalah untuk menadikan diri aku lebih berwaspada dan terus ke depan, Banyak benda yang aku lalui selama ini, tidak ada yang lebih penat dan lelah melayani karenah manusia tapi aku senang hati dengan 5/1/2012

Al kisahnya pada petang tersebut aku bersama sahabat aku otw ke UniSZA untuk aku segerakan pengambilan laptop anas, n lepas itu aku singgah di kedai kak sal, ini kedai makan terbest , sebab makanan best harga murah, lepas duk ngumpat, aku n anas p kedai komputer di bandar untuk anta laptop, masa perjalanan , aku gembira sebab arini arijadi (5/1/2012) anas, n kami pila bergalok-galok

tapi yang paling best aku pi jogging, just as a present to anas, aku xingat sebenarnya tapi syukur sebab dapat tahu, ha inilah gambar Boot To Access di highway bukit payung, heheheheh .........................daaa


walaupun aku tengah berendam dengan air longkang kat mata aku ni, tapi syukur, aku ada kekuatan untuk terus maju!!

BOOT TO ACCESS!!!

Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 Suko Qechek :

  1. joging dalm UniSZA un okkeyh pe ptg2..hakha

    http://nighberkz.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. haha, nk wat mcm mn bro umh sewa dekat bukit payung

    ReplyDelete