Ramadhan 4-7

Assalamualaikum wbt


Yes, sudah seminggu kita beramdhan, berpuasa, berat badan turun x? ekeke, hehehe alhamdulilah berat badan aku kecutla sket, sket je, hhahaha....

Ramdahan 4-7 xde spesel mana cuma apa yg aku nak kongsi adalah keputusan yg kita buat tidak akan ubah apa2...yes part ni aku ada bercakap ngan gerai sebelah, entah mcm mana leh terluah perasaan ini, hahaha

Dia cakap, manusia ni, kalu benda salah memang akan ingat sampai dia mati tapi benda baik sket pun dia xpandang, terutama lelaki, lelaki memang bangang klu selesai bab perempuan, klu yg bijak pun sesetengah je, ai,...terasa ni, hahaha

sambungnya lagi, dia cakap zaman dia ngan awek dia dulu, dia silap wat keputusan putus ngan awek dia sebab ingatkan dia leh survive, aku tanya sebab apa, tapi dia cakap, sebab rs tak tertanggung masalah family dan keewangan, namun kesilapan dia adalah melepaskan awek dia tanpa berita, jahatkan dia, hahaha....

Dia nasihatkan kalau kita nak kat orang, xyah nak adjust2 terus masuk meminang, senang, dan dia pun lepas abis belajar, nak khawin dah, huhuhu ....orang kata klu dah ALLAH takdirkan jodoh, ia tetap jadi juga, dia bakal menjadi suami bekas awek dia yg dia tinggal tanpa berita, hahaha

Hebatkan kuasa ALLAH, tidak ada yg boleh menghalang apa yang diatur oleh ALLAH, manusia ini hanya boleh merancang sahaja, bila aku dengar kisah ni, aku rs macam nak khawin plak, hahaha, yerla, aku ni mana ada kawan banyak, tu pun entahla, hihihi apa2 pun aku bersyukur sebab aku masih lagi happy walau badai datang melanda, angin meniup kencang, tidak ada yang buat aku goyang, dan sentiasa senyum, kerana masalah akan diatasi dengan senyum =)

bye 2 =)
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment