Perjuangan Bermula............

Assalamualaikum wbt
AL-Qhalish(AQ) merupakan satu jenama yang bakal terlibat dalam dunia perniagaan. Dalam memenuhi tuntutan sunnah BAGINDA yang mengatakan bahawa rezeki di dunia 9/10 adalah dari perniagaan.AQ telah membuka jaringan 2 perniagaan iaitu kosultant melalui Ibn Battuta Konsultan dan perniagaan "trading" tuala wanita. Dan insyallah bakal memulakan perniagaan wangian khasnya diambil dari negara Perancis dan juga bakal menjadi "orang tengah" dalam perniagaan teknologi (komputer) melalui monaliza mastura sdn bhd enterprise.

AL-Qhalish mempunyai misi dan visi besar iaitu menjadikan dunia perniagaan sebagai kerjaya mahasiswa sebagai misi dan AQ berpandang jauh ingin menubuhkan YAYASAN sendiri bagi membantu golongan memerlukan.

Bagi AQ, perjalanan bermula disini, kerana AQ dikendalikan hanya seorang anak muda berjiwa besar dan baru sahaja bergraduat dari universiti sultan zainal abidin.


AQ harap, anda semua doakan AQ berjaya dimasa hadapan dan jenama AQ akan direvolusikan melalui YAYASAN suatu hari nanti dengan menggabungkan semua perniagaan anak-anak cucu cicit WAN AHMAD.


DOAkan AQ,

sebarang pertanyaan boleh terus ke alamat email

angah_xclique@yahoo.com
al_qhalish@yahoo.com

FB: Wzfadhlan
HP:0129868100
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment