Sahabt Ibn Battuta...

Assalamualaikum wbt

Baru-baru ini, AQ melalui ibn battuta konsultan, pihak AQ berjaya selesaikan 2 program dalam satu masa, program "Retreat Teslian" dan juga "Protocol course". Kursus ini dilangsungkan pada 30/8 hingga 1/9/2012, jadi Pihak AQ merdeka di tempat kursus.

Program Retreat teslian bermula pada 30/8 sebab pihak AQ hanya diberi 2 slot sahaja iaitu petang khamis dan pagi jumaat. dan untuk kursus protokol, bermula jumaat petang hingga sabtu pagi. So agak kelam kabut jugala.

Retreat teslian amat terbaik sebab ini kursus pertama diadakan di UNISZA. Kursus melibatkan agama, lebih kurang macam rehab camp. Alhamdulilah, AQ berjaya menggunakan segala kepakaran untuk program tersebut dengan modul yg dicipta oleh pihak AQ sendiri dibantu oleh MASTER Termizi.

Gambar dibawah adalah program retreat teslian:

sesi bersama ustaz muzamir

solat bersama sahabat yg berkelana di tanah arab

selepas tuh, 2 orang pihak AQ bertandang pula ke KEM BUkit KELUANG BEACH RESORT, untuk kursus protokol PM (pembantu mahasiswa), alhamdulilah dulu salah seorang krew AQ merupakan orang lama dalam PM dan skrg beliau melatih para PM untuk program Minggu Mesra Siswa. 

Pihak AQ diberi mandat untuk melatih PM dalam kepimpinan dan protokol tpi pihak AQ melatih mereka melalui elemen protokol, kepimpinan, kerjasama, decision making dan respect.

Itu yang kami lakukan, alhamdulilah, mereka dapat menerima ajaran tidak sesat kami =) insyallah pihak AQ sedang menunggu 2 project lagi (insyallah dapat) =)

ini gambar kursus protokol =)

sesi program protokol

Lelaki ganteng =)

sambut merdeka di pantai Pembantu Mahasiswa Unisza 2012

doakan terbaik buat AQ, xleh nak karang panjang nnt orang malas nak baca , gambar xbnyk sebab tukang amik gambar masih di terengganu =)

tq kepada MPP dan Fakulti Bahasa Dan Komunikasi Unisza

tahniah pada TESL dan PM

mercedes e-clas dari kami
AL-QHALISHAH (Ibn Battuta consultant)
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment