Hi, Assalamualaikum wbt

Okay, arini aku nak bercerita tentang diri ku

Nama aku diberi Wan Zul Fadhlan Fariz Wan Zukiman, aku asal dari Kubang Kerian Kelantan. Aku menetap di Kota Bharu dan anak jati Kelantan. Aku bermula bersekolah di Tadika Tengku Anis dan berpindah ke Sek.Ren.Kebangsaan.Sultan Ismail 1. Selepas 6tahun, aku mengorak langkah ke sekolah kampung iaitu Sek.Men.Kebangsaan Kubang Kerian 2. Dan aku habiskan masa 5 tahun disana untuk mengambil pula Diploma in TESL di KUSZA (kini UniSZA) selama 3 tahun. Dan aku bekerja kontrak dengan Kementerian Pengajian Tinggi selama setahun dan aku menyambung pelajaran ku sebagai pelajar Ijazah Sarjana Muda Bahasa Inggeris (minor komunikasi) dan pada tahun 2012 aku baru sahaja tamat belajar dan bakal berkonvo pada 1/12/2012.

Aku merupakan Editor bebas bagi TRW Social & Media untuk segala laporan dan artikel bagi Bola Sepak Kelantan. Aku juga obses dengan Bola Sepak Kelantan dan juga Manchester United. Buku yang aku suka baca adalah SMILE dari Irma Hasnie. 

Aku juga terlibat secara total di dalam bisnes trading tuala wanita dan juga bidang konsultansi dibawah naungan Ibn Battuta Enterprise. Aku juga menjalankan perniagaan perfume dan barangan teknologi (komputer) dengan kerjasama MONALIZA MASTURA ENTERPRISE SDN BHD. Aku merupakan pencinta kepada dunia perniagaan dan suatu hari nanti, aku dapat jadi jutawan.

Aku mempunyai Impian Besar----Ingin membahagiakan keluarga ku dengan DUIT ku!

Salam Perkenalan! Salam Gomo Kelate Gomo


Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 Suko Qechek :