Sudah lama...Kini baru tersedar...

Salam Ramadahan yang penuh barakkah

Aku lalui satu pengalaman berguna buat diri ku, apakah ini rasanya bila diri ini tidak diperdulikan dengan cara tidak langsung? Aku kuatkan diri aku untuk menjawab FINAL EXAM Research yang mana aku hanya belajar melalui YouTube sahaja tapi tidak cukup untuk meyakinkan aku untuk lulus subjek ini dan aku telah sediakan diri aku secara total untuk menerima jika aku gagal dalam subjek ini.

Berbalik kepada persoalan, apakah adil pada seseorang untuk tidak menghargai apa yang ada di depan mata mereka? Begitu juga, kita sentiasa ungkap Keikhlasan dalam berkawan, namun tiada ikhlas yang dintujukkan,

Aku sendiri akui benda ini sudah lama aku lihat tapi aku hanya senyapkan diri bagi memberi kepercayaan tapi semuanya indah khabar dari rupa, tapi aku percaya pada hukum karma, dalam hidup aku ini, aku telah lihat karma telah pun terjadi kepada manusia, aku yakin, karma akan membalas balik apa yang telah aku lalui

Buat sahabat2 sekalian, sekalipun anda kehilangan seseorang tersayang, bersabar menghadapi ujian, berdoa semoga dipermudahkan semua....

Bermula Ramadhan dengan tidak baik tapi amalan harus diteruskan
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment