Trust: Dont play with it


Tajuk english tapi aku akan olah dalam bahasa mudah,

Kepercayaan adalah penting dalam satu kehidupan, bukan mudah untuk percayakan orang, lagi2 bila aku teringat apabila aku memberi kepercayaan sepenuhnya kepada perempuan, aku percaya, percaya, percaya, dan apa yang aku dapat, hanyalah satu pecahan kepercayaan, masa itu, tahu-tahulah apa itu kepercayaan...

Agak lama untuk aku bangkit, lama, mengambil masa 1-2 tahun untuk aku mengembalikan kepercayaan aku pada orang lain, ada juga ditikam belakang oleh manusia, tapi masa itu aku sudah bersedia dan cuba mengharungi perkara itu dengan tenang

Memberi kemaafan adalah satu perkara sukar untuk aku lakukan walaupun sekarang, orang senang minta maaf tapi yang dilalui bukan mudah untuk hadap benda ini,

Tapi kini, aku rasa masih janggal kepada KEPERCAYAAN, aku harap aku tidak berjumpa dengan manusia hingusan dan kerpura puraan

jadi nasihat aku kepada anda, jangan cuba bermain dengan KEPERCAYAAN, padah nya nanti



Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment