Kenapa terlalu disekat??

Assalamualaikum w.b.t

Jam menunjukkan 3.50 pagi, aku baru sahaja sampai dari MRSM Muadzam Shah, penat walaupun program sehari bersama mereka, Thanks to I-Sahabat kerana memberi peluang pada aku untuk aku mengembang ilmu dalam bidang ini.

Hurmm, cuma aku baru sahaja ingin menghilangkan letih tapi ada khabaran berita tidak sedapkan hati aku dan halwa telinga aku, aku sudah menerima mesej sebelum aku bertolak, tapi aku tak amik cakna sebab sibuk sangat, cuma aku terkilan kenapa masih kehidupan aku menjadi bualan?kenapa aku perlu disekat buat segala yang aku suka?

Aku baru sahaja berazam nak selesaikan hutang azam aku sebelum ini, sudah ada orang nak cuba goyahkan semangat aku, Sudah pasti ini ujian dari ALLAH, tidak mengapalah, aku sudah menerimanya dan sudah positifkan diri aku, aku pasti suatu hari nanti, ada kejaayaan disebalik semua ini berlaku,

Aku nak tidur dulu, letih sebab seharian tidak tidur nih...daaaa
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 Suko Qechek :

  1. Just think positive...do what you want to do as long as it is right in our religion...

    ReplyDelete
  2. do agree with ayuni... people talk...

    ReplyDelete