.:: Clean ALL the messed up in 2010 ::.

Assalamualaikum w.b.t

Happy new year dear friends!!

Apa azam tahun baru ini? azam tahun lepas dah ditunaikan ke? Aku juga ada azam sendiri iaitu untuk melupakan kisah buruk ku 2010 dan memulakan kehidupan baru di 2011, aku baru sahaja menamatkan zaman buruk ku di Suria Merang BeachResort,

Entry ini menceritakan tentang azam aku, ye betul nak berazam kita perlu berazam setiap hari bukan bermulanya tahun baru, seperti ku juga, aku telah nekadkan hari2 yang aku ingin jadi terbaik buat diriku pada setiap hari supaya aku dapat menjadi seorang yang hebat

Tahun ini , akan berlaku satu transformasi dalam hidup ku dan ia bermula pada 1/1/11 that is why this date is very special for me but it was spoiled by somebody but its okay, ujian dari ALLAH, dan aku nekad nak tamatkan transformasi ini pada bulan 5 ini jika tidak ada halangan INSYALLAH.

So harap, kawan2 aku dapat berazam setiap hari untuk menjadi lebih baik dari semalam dan hari ini

Bye2....selamat tahun baru guys!!!
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment