:: Sabar ::

Assalamualaikum .w.b.t

Sabar!! Sabarlah Wz Fadhlan!!

Itulah ungkapan yang diberi oleh sahabat aku semalam, Mmg sabar, Cuma aku ingatkan diri aku supaya sentiasa mantain dalam mencari kejayaan, aku teringat pesanan DM Ustaz Suhaimi:

"ALLAH telah berpesan 2 kali, Kejayaan akan lalui kesusahan dahulu, dan Doa adalah senjatanya"

Alhamdulilah, aku berasa yakin dengan apa yang aku buat!, Insyallah GM dalam gengaman di PiCC dan tahun 2012 umrah akan ku pergi dan Aku akan dapat apa yang aku nak "inginkan" selama ini!!

ALLAHUAKHBAR!!!!!!!!!!!!!


Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment