:: Farewell Party ::

Assalamualaikum wbt

Semalam..aku baru sahaja menamatkan percutian aku di kolej dengan menjadi MC majlis farewell party...huhuhu...agak happening...majlis ini diadakan sempenan majlis perpisahan budak biotech semester akhir...dan selepas ini mereka akan graduasi...huhu2..sedihnya..cuma yang wat aku teruja adalah...........................




Persahabatan di dalam kos mereka...susah nak tgk macm mereka...mereka seronok2..happy2...macam adik beradik sorang2....hu2...aku rasa macam berada golongan budak biotech even aku budak kos english komunikasi...huhu...mula2 majlis agak formal namun aku terkejut sebab diorang punya lecturers..memang spoting gilala....terutama Prof Mohd NOor..memang spoting...muka legend hati cute..hehehehe....korang bayangkan seorang prof menyanyi 3 lagu..dan aku memang bajet dia ni zaman muda memang nakal...

Junior lecturer aka lecturer muda memang vouge la pemakaian..mengalahkan student..hehehe..biasalah jiwa mudakan...

cuma apa yang aku lalui semalam..dapat mengubati sakit dan luka dihati aku...hu2..tapi apa2..pun tq kpd biotech...all the best in your future...good luck !!



Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment