Minggu KL

Assalamualaikum wbt



Minggu ini...Aku berada di KL..and mmg susah untuk ku update blog..huhu bukan susah tiada internet or laptop tapi sebab sibuk melayan ALIA..anak sedara aku..huhu...



Aku bertolak dengan flight airasia...huhu...memang best...sebab murah gilo...tapi malam ni buat aku happy sebab tidak pernah ada juruterbang mengucapkan "ASSALAMUALAIKUM" , maybe korang pernah tapi dalam hidup aku ii first time..kapten malam nih Kapten Jeffery...huhu..

Tibanya aku di LCCT pada jam 1.30 tgh ari..aku diambil oleh abg long dan kakak ipar ku...ku happy sebab dapat bertemu dengan ALIA..cuma hari pertama aku..aku tidak membuat apa2 sekadar bermain dengan anak sedara...yerla 4bulan cuti praktikal je kijaan aku..huhu..namun apa yang pasti, itulah tujuan utama aku..berjumpa dengan alia...

Untuk hari kedua...aku berjalan2 dengan abg long n kak ipar aku...pergi tengok wayang..cerita kongsi..besh gila...ayat yang aku suka" samseng gapo dio nih, jerit seghupo ponde" hahaha..bestla ko shahizy sam...


pastuh aku pergi dinner di Victoria Station, dan inilah pertama kali aku makan steak yang berharga RM40 keatas...dan memang makan malam situ aga best namun apa yang buat aku kurang adalah tempatnya..tidak luas sempit....huhuhu...namunmakanna best..semua steak...habis dekat rm300 jugakla 4orang makan...aku, abg long, kak ipar ku dan semek kecik alia..huhu...


dan kenyang balik...so next day..aku pi shopping di sogo dan pertama komplek..ditemani oleh adikku..aku hanya dapat beli seluar je...xmahal pun...huhuhu..namun kasut memang ada less ...bayangkan jenama bonia 50% less..huhu..sukala orang disana..tambah2 hari itu hari wesak...sesaklah orang...

then..aku balik ke putrajaya kembali dan hari ini, aku tidak buat apa2...cuma luangkan masa bersama dengan alia and adik mat...huhu...cuma best la cuti aku nih...dapat lupakan sekejap masalah aku...

By the way..aku suka lihat orang..dan memang manusia sungguh berbeza...dari segi budaya terutama..memang kalau pakai pelik2 di KL sapa nak heran kalau di pantai timur for sure akan jadi tumpuan ramai...hu2..dan aku tengok hidup di KL memang amat membosankan dan bagi mereka nak cari ketenangan..ramai jawab balik kampung even orang yang lahir KL cakap macam tu..mereka sukakan kehidupan kampung yang tenang cuma mereka suka KL sebab ada semua...yang syaitan punya barang pun ada hehehe....

apa2 pun...aku nak rehat..esok nak siapkan barang nak praktikal pulak...da.aaaaa



Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment