:: Permai Inn--Im Coming! ::

Assalamualaikum wbt




Aku sudah packing barang...amat letihkan...hehehe..yerla malam nni baru nak tercari2...huhu...esok aku akan bertolak keterengganu...untuk berpraktikal selama 3bulan...aku cuma suka sangat sebab dapat kat hotel permai inn....



Sebab salah satu tempat aku ingin pergi adalah industri hotel...cuma kerja aku ngan kawan2 aku di permai inn adalah front desk..bagi aku, agak seronok kerana kerja sambut orang..hehehe...kepada mana2 pembaca pergi permai inn kuala terengganu..silala jemput..nnt kami menyambut nya...

Ok semua moga kita bertemu lagi ye....bye22...wish me luck for 3months intership!!







Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment