Assalamualaikum wbt

pertukaran perasaan dan hati.................


hahaha...saja2 je aku wat tag line macam tuh...sudah lama tidak berblog...rasanya sebulan kot...ntahla...sejak masuk praktikal nikan...by the way, aku serta kawan aku bertukar tempat praktikal dari permai kepada KRIM network..alhamdulilah...aku rasa happy...knapa?? mudah jawapan sebab tidak ada umm..hehehe

Tempat permai bagus cuma aku rasa tidak selasa dengan gangguan..hehe...di krim network..aku suka sangat2..sebab aku dapat menimba ilmu konsultan dsini, boleh dikatakan nilaian syarikat hampir berjuta-juta(xleh sebut rahsia syarikat)

Aku serta kawan aku skrg sedang menyiapkan proposal KPO (kursus pengurusan organisasi) untuk student dan kami dipeertanggunjawabkan membuat dari A sampai Z..hehe letih tapi seronok...skrg baru 50% kerja siap...nnt next week ada meeting pula dengan CEA atau FOunder Krim en.latif..hehehe

So..nak go lu..sebab ada meeting lak ngan supervisor lepas nih

semoga dipermudahkan semuanya..



Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment