Adakah ia berlalu??

Assalamualaikum wbt

Semua benda akan berlalu dan menjadi kenangan buat kita, sama juga dengan aku...arini aku telah buat yg terbaik dalam hidup aku dgn melepaskan org yg tersayang kerana agama Ku...insyallah tindakan aku harap diredhai NYA, bkn Ku xsayang tapi tahap hubungan aku dgnnya sudah melepasi tahap n batasan pergaulan..jadi aku amik langkah untuk meninggalkannya....tapi ada juga masih marah dgn tindakan aku…mereka tidak tahu apa yg aku rs..ermmm

Semoga aku dpt keredhaannya amin
Dan semoga ia berlalu dgn cepat
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment