Sah!! Senarai pemain Kelantan 2012

Assalamualaikum wbt

Mula2 aku nk say GOMO KELATE GOMO,

Aku bangun awal arini sebab nak g sidang media di TRW cafe bersama tan sri annuar musa , presiden KAFA..

Dan sidang media ni khas utk pengumuman bagi senarai pemain bola sepak Kelantan musim 2012,

Aku sgt teruja sebab First time dpt jumpa tan sri n dpt salam lak tuh..banggala seposen,

Dalam masa yg sama 3 abdul tlah kembali ke Pasukan Kelantan,

Kehadiran azlan ismail dri Kedah sudah dijangka oleh peminat, kerana pemain asal dri Kelantan pernah berkhidmat di Pasukan Kelantan pd musim 2008 klu xsilap

Kehadiran pemain import dri lebnon, Muhammad ghaddar semestinya dinantikan pmnat

Selain itu spekulasi Apek dan Piya yg dikatakan bakal berhijrah ke Selangor sudah dijawab dengan senarai pemain yg dikeluarkan oleh TSAM, sah mereka setia dengan red warriors

Dan hanya 3 tmpat lagi perlu diisi oleh KAFA bagi mengharungi cabaran musim baru dan ramalan bagi shafiq rahim dan amirul hadi Zainal (pndpt peribadi aku) mungkin samar sebab Kelantan sudah mempunyai 9 midfilders...TP klu jadi kenytaan Alhamdulilah..

Jadi aku sertakan senarai pemain2 TRW musim 2012

Dan ucapan aku, semoga impian rakyat Kelantan tercapai!! Amin ya Allah,

Gomo Kelate Gomo!!

Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment