Tercipta satu perasaan...

Assalamualaikum ,

Semalam aku baru abis meeting ngan dak2 Falcom , ingat ada benda hangat berlaku, biasalah krisis persatuan,

Semalam, aku ada buat sesi luah perasaan dgn Allah , bkn apa, nk cite kat manusia Mcm xpercaya, sebab hidup ni dikelilingi oleh al jazeera, RTM, tv3, yerla tukang report..

Aku ceritakan dri mula2 hidup aku sampai skrg cuma yg aku kesal adalah dgn seorang manusia ini, aku cukup kecewa dgn dia TP apakan daya itu mesti ada hikmah disebaliknya,

Aku menangis mengenang apa yg berlaku, yerlah, sebab sepanjang hidup aku dalam ************* aku rs Mcm hidup di zaman Jepun, tidak ada menyeronokkan, bahkan meletakkan kebencian adalah satu budaya dan yg penting sifat mencari populariti,

Aku memohon pd Allah smlm supaya aku diberikan kekuatan utk mengharungi beberapa sesi lagi, memohon kesabaran yg tinggi bagi mengharungi dunia zaman "Jepun" aku tidak sanggup lagi nak berada dalam keadaan itu, hmmmmm

Aku juga cuba mencari sesuatu yg baru tapi apakan daya, hanyalah harapan biasa,

Pesanan: Manusia tidak sempurna TP bila kita tahu diri kita xsempurna, baikilah diri kita utk menjadi lebih sempurna, tidak ada satu manusia ingin kemusnahan TP kita sendiri melakukannya, semua ini hadir dengan tercipta satu perasaan , :(

Moga aku diberikan ketabahan :(
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 Suko Qechek :