Travel journal..

Assalamualaikum

jam menunjukkan tepat 2.22 pada 31/12/2011 esok kire 2012..duk ngadap nota Dr to Be Madam Kay sebab final ahad nih dah...haaa masih ingat cerita 2012 yahudi kata tahun hadapan adalah kiamat, nak percaya ke xnak terpulang kepada kita semua namun bagi aku seorang ISLAM, harus menyiapkan diri sendiri daripada sibuk nak tarbiah orang..

Topic hari ini berkenaan travel journal, so maksud travel journal :

"A travel journal, also called road journal or travelogue, is a record made by a voyager. Generally in diary form, a travel journal contains descriptions of the traveler's experiences, is normally written during the course of the journey, intended on updating friends or family on the journey. Many travel blogs today are built with the intent of supporting the traveler financially during their journey."

Tapi knapa aku nak sgt wat travel log ni, sebab aku dan classmate akan ke langkawi, so masa inilah aku nak tgk keindahan alam di langkawi, di terengganu semua dah hancur dek pembangunan, aku akan rasa tenang bila tgk alam, sesungguhnya aku mahu lihat perubahan langkawi setelh hampir 10 tahun aku xkesana, skrg masa utk aku luahkan juga segala terbuku dihati melalui travel log aku (^^_) so by the way dibawah ini ada contoh travel log yang aku cuba nak buat sendiri hehehe:



This is yang aku paling suka creative gila...

Insyallah dengan masa hanya berbekal 3 hari dikem fasi nnt aku akan create travel log aku sendiri sebab ia akan dikenang sampai bila2.. =p

Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment