Anwar Ibrahim tidak berSALAH!!

Assalamualaikum wbt

TAKBIR!! ALLAHUAKHBAR!!

Anwar Ibrahim disahkan dtidak bersalah atas tuduhan meliwat saiful bukhari
DSAI dibebaskan macam EVERYONE CAN FLY




Kes ini berjalan selama 4 tahun dimana selepas Saifu Bukhari menggunakan sumpah Laknat dan pada masa itu ramai yang mengencam saiful bukhari, inilah politik Malaysia, aku juga mula bercakap tentang politik disebabakan satu iaitu ISLAM, ISLAM itu adil, aku menyokong mana2 yang membuat keputusan perjuangkan ISLAM dalam politik macam Dato Dr Hassan Ali. (baru sahaja dibuang dari PAS)

Alhamdulilah, pergilah ke MEKAH mencari ketenangan
http://mohdsaifulbukhari.blogspot.com/
Secara peribadi, aku tidak percaya yang anwar ibrahim boleh menyodomi Saiful Bukhari, sebab bagaimana orang tua boleh melawan kuasa penolakan orang muda. tapi bagi aku mahkamah telah menetapkan bahawa DSAI tidak bersalah, dan mereka semua kena menghormati pada keputusan itu, tapi yang aku heran dengan penyokong PR, bila mahkamah melakukan keputusan yang tidak menyebelahi mereka, katakan mahkamah tidak adil dan bila buat meneybelahi mereka, mereka katakan mahkamah adil, aku bukan nak kata apa, mentaliti masyarakat kita masih ditakuk kelas ketiga, bergeraklah ke arah minda kelas kedua and then baru satu,

BN-sudah lama kau memerintah, bagi kat orang lain plakk =)

Harap DAPig setuju dengan negara ISLAM

Berita ini boleh dikatakan membuat aku tersenyum lebar, landskap perubahan politik dinegara ini akan berubah dengan kehadiran kerajaan baru, dan aku harap bila kerajaan baru naik, mereka tidak akan salahkan mana2 pihak dan cuba untuk memburukan orang dari sibuk mentadbir negara. Dan yang paling penting, suburkan ISLAM di negara ini, dan laksanakan hudud, laksanakan pemerintahan ISLAM yang diimpikan oleh segenap pelusuk rakyat jelata beragama ISLAM. dan AKU NAK DSAI LANTIK TOK GURU NIK AZIZ JADI PENASIHAT UNTUK MENTADBIR NEGARA ISLAM! ada berani??

AGAMA ALLAH undang-undang paling terbaik! ALLAHUAKHBAR

Dan aku harap UMNO pula jangan cari alasan lagi untuk mengkonspirasikan DSAI, berlawan secara adil (tapi ada ke keadilan di dalam BN dan PR?) sama2 kita tunggu..apa2 pun bersyukur dan moga dipercepatkan urusan tukar kerajaan =) peace yooo!! ALLAHUAKHBAR!!


ISLAM itu INDAH!

MOga ALLAH memberi kekuatan kepada TOK GURU

MOGA DSAI bawa ISLAM bukan harapan DAPig



Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 Suko Qechek :

  1. semoga malaysia aman sentiasa,tak kiralah siapa memerintah..jgn ada rusuhan lagi sudah la..takut tau..hehe

    follow sini^^

    ReplyDelete
  2. Amin ya rabb,...insyallah bro, arini kemenangan bukan mutlak, tapi permulaan...kita harap PR dapat menjadikan agama ISLAM sebagai panduan ASAS!!

    ReplyDelete