Lumrah pelajar

Assalamualaikum,

Hari ini, alu xbnyk bercakap, makan xlalu, bukan sebab ingat pd si dara tpi adik aku bru je bertolak ke KL pgi tdi, abg Long Ku pulang awal plak tuh

Kesunyian telah menempah sekali lagi pd jiwa mama ku, berat bagi aku nak tinggalkan mak aku utk masuk sem baru NeXT week,

Setiap minggu ayah Ku pulang tpi setiap hari jiwa mak aku kosong
Pagi pergi mengajar petang balik, malam duk sorang2, ayah aku kerja di KL, Abg Long sefamili berada di putrajaya, n adik aku di UM, kecuali aku yg dekat, di Unisza,

Haih, mmg menitis air mata aku, aku pi tgk kawasan ruang tamu, teringat jeritan adik Mat n Alia, aku tdur lam bilik Abg Long aku sebab nak lpah rindu, haih..nasiblah, hmmm

(~~_)
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment