Aku dalam dilema

Dalam hidup aku, blogla tmpt paling bnyk aku lepahkan apa dalam hati dan malam ni buat aku termenung,

Aku dalam dilema sama ada nak balik awal atau lewat ke unisza, aku masih xtahu lagi, arini mama Ku sakit demam, muka pucat, aku jd serba salah, malam ni xleh nak tdo, aku asyik pikir kesihatan mama, klu ikutkan dalam famili aku paling dekat sebab terengganu je, ayah aku , Abg Long n adik aku kat KL,

Tambah2 dgn masalah peribadi dan keluarga, aku xtahu Mcm mana nak belajar dlm keadaan Mcm ni, hmmmm ya Allah mohon kekuatan,

Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment