Orang tidak tahu...

Assalamualaikum,

Wakaka

Hari aku dpt msg yg bnyk sgt, wakaka, apa yg aku dpt semua tanya khabar..wakaka, tpi semuaaaaa nak bagi jemputan khawin, aku mmg nak g tpi xleh la sebab kan aku ngah study,

Tapi bukan semua orang tahu...

Semua pernah dengar muka happy tpi lam hati siapa yang tahu, cuma aku nak ckp jgn sesekali nak cakap yg bukan2,

Bkn semua leh aku kongsi terutama hal famili, maafkan daku, bkn niat nak melawan tapi aku hanya dalam keadaan ttkan n mencari satu semangat, bagi aku peluang dan masa,

Aku bkn segagah kau, aku bkn sehebat kau tapi aku insan biasa, yang tiada tempat nak mengadu, tiada tempat nak aku luahkan

Kini hanya dri aku sendiri (^^_)
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment