Alangkah Indahnya,

Assalamualaikum,

Hari ini aku wat entry blog, yeah, macm nak aktif balik, huhuhu, hari ini aku banyak juga kije, kijenye, pi setelkan hal company ayah aku, alhamdulilah, dapat juga projek, actually aku kena balik tganu esop tapi aku nk tlg mak sedara aku PC FAIR, huhu, kamu yg duk kelate datanglah,

arini aku nk bercerita alangkah indahnya......... (sambil layan lagu anuar zain, keabadian cinta) keh3


Alangkah indahnya arini klu aku dpt kembali pada waktu kecil dulu, aku rs nk betulkan semua kesilapan lalu, huhu best wooo zaman kecik2, rumah aku full of fun, with my late grandpas and grandma, =) fun with neighbours and also fun with my cousins....

sekadar gambar hiasan

sekadar gambar hiasan
Alangkah indahnya , klu dpt balik ke zaman sekolah, aku rindu sekolah aku dulu, rindu sangat, nak2 time mak aku mengajar kelas aku, hahahaha gempak wooo, takut aku bila mak aku tanya soalan, aku jenis malas,. aku ingat dulu, aku ni librarian and prefect, huhuhu suka taw rampas barang2 orang, hehehehehe

sekadar gambar hiasan
Dan yang paling penting, alangkah bahagia klu ada orang yang tersayang, yg memahami kita, yang sentiasa support kita, yang sentiasa berada dengan kita, "Bersahabat sehingga ke syurga" inilah prinsip yang aku pegang, tapi aku ada juga kecewakan sahabat aku, kerana kehilangan permata bukan mudah dan intan itu mudah bagi ku lupakan, huhuhu, mungkin 2 jiwa ini, dalam mencari titk pertemuan, namun aku gagalkan, huhuhu,

Aku harap bertemu kebahagian dia disana, aku doakan dari jauh, 

Sabar Menanti, ALLAH bersama kita semua,


aku menanti kebahagian milik KU

bersahabat hingga ke syurga


SALAM semua ;)

Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment