My Dream with RED WARRIORS!!

Assalamualaikum wbt & Salam sejahtera

Sorry semalam AQ x menghapdate blog sebab sibuk menguruskan urusan rumah tidak bertangga sebab family will fly to KL khamis ni. So AQ make some preparation for my beloved ALIA for her buffday next week =)

OK, Malam ni AQ mahu kongsi sesuatu, sebab malam adalah masa untuk muhasabah, n post kali ini AQ mahu berkongsi Impian AQ. Siapa tidak kenal RED WARRIORS? AQ memang fanatik with Bola Sepak Kelantan sejak Zaman Halim Napi!.

AQ sangat berbangga dengan bola sepak kelantan kerana sejak zaman revolusi 2008 dari liga ketiga liga FAM terus kepada juara liga SUPER! Alhamdulilah, RED WARRIORS memiliki bapa pembangunan bola yang hebat serta low profile siapa lagi kalau bukan TAN SRI ANNUAR MUSA

credit foto: Redwarriors.com

Dia lah yang bekerja siang dan malam tanpa sedikit duit di ambil bersama dengan yang lain. Beliau merupakan salah satu sumber inspirasi AQ, cara pengurusan beliau tiptop dan buktinya di bawah:

credit foto: TSAM

credit foto: TSAM

2 gambar TSAM berada di JEPUN untuk belajar cara pembangunan Bola Sepak dan antara yang menarik adalah JEPUN mempunyai plan pembangunan Bola Sepak untuk 50 tahun akan datang iaitu salah satunya menjadi Juara Piala Dunia dan Menjadi Tuan Rumah Piala Dunia (bukan hos bersama seperti dulu), 2 manisfesto ini menarik perhatian AQ. hebatkan? AQ berbangga boh!

Tapi apa impian AQ bersama Red Warriors? AQ berharap suatu hari nanti AQ mahu nama bisnes AQ terpampang di dada jersey RED WARRIORS!, AQ sangat nak sponsor pasukan ini sebab AQ memang minat bola! Dan kalu boleh AQ mahu juga ingin menjadi sebahagian dari KAFA tak kisah dibayar atau tidak, menjadi ahli atau exco pd bola sepak kelantan adalah perkara menarik dalam hidup AQ. Selain itu Fanatik AQ terhadap MAN UNITED sudah berkurang sedikit berbanding fanatik terhadap KELANTAN! 

dari kiri: Subra, Paan, Ghaddar, Indra, Aziz, n Apex (diatas)
dari kiri:mat yo, daudsu,shakir, piya n pok se (farisham) (tertonggeng) hahaha
credit foto: Kelate.Net

Doa kan AQ semua!! AQ mahu sponsor RED WARRIORS suatu hari nanti, AQ target dalam masa 5-8 tahun lagi, insyallah! Doakan!
Share on Google Plus

About admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Suko Qechek :

Post a Comment